Piss piss piss piss piss piss piss piss piss piss piss piss piss.

Sitter i min ensamhet i skolan, har haft historiaprov. Det gick.... JÄÄÄÄÄÄTTEBRAAAAA. Nja. Gillar inte hur min historialärare lägger upp sina prov. Bara massa frågor där man måste tänka. Jag gillar inte att tänka på prov. Det är jobbigt.
Känns som att allting går emot mig just nu. Igår, när jag skulle öva till provet idag, så hade jag renskrivit alla mina anteckningar ifrån lektionen (9 A4 sidor!!!!) och så tar bläcket slut i skrivaren när jag skulle skriva ut -.- WOHO!! kände jag då. Men jag skrev ut ändå, det var knappt läsligt men det funka. Så skulle jag stryka under det viktigaste med överstrykningspenna. Självklart är överstrykningspennan skitkass så det inte heller funkar! Bajs!

Iallafall, och nu när jag kom till skolan tänkte jag gå till datateknikern eftersom att jag vill att han fixar så att jag kan använda internet på min datorn när jag är hemma. men då hittar jag själkvklart inte honom heller... Letade efter honom i onsdags också men fann han ej, och på torsdagar är han ledig tror jag.

Och, som grädden på moset, så har jag fortfarande ont i nacken sen i lördags. Börjar bli riktigt trött på livet. Vill ha jullov. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0