Min pimpade iPod

Jag har flera gånger målat på min iPod, för den är så grymt vit/silvrig och tråkig annars! Nu har jag gjort det igen (eftersom att färgen, som är någon gummiliknande färg som man egentligen ska måla på kläder med, ramlar av). Denna gången har jag skrivit på baksidan av den och målat lite på framsidan. Min tanke är att jag ska måla på den efterhand, att det alltså ska bli mer och mer.


Andra kallar det fult, kladdigt och "att försöra en iPod". Jag kallar det färgglatt, personligt och MIG!

(Den rosa randen längst ner på baksidan har jag tänkt ta bort, det blev för kladdigt. Och jag har föresten redan hunnit måla på en till ring runt den blå på framsidan, det blev en lila.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0