The Gum Thief

Tjenixen!

Idag har jag läst och läst och läst. I min engelskabok såklart. Jag börjar tycka att den är ganska bra nu, men den är ganska konstig. Och konstiga böcker är svåra och förstå på svenska, tänk då hur den är på engelska! Men om man läser många sidor i taget så går det mycket lättare. "The gum thief" heter boken, någon som har läst den?



Våra grannar kommer på middag klockan 4, jag längtar mest till efterrätten: KLADDKAKA!! Mums! :D

Och på tal om ingenting, jag har grym lust att fota. Med någon, inte bara natur alltså. Jag har lust att fota någon person, spexa till det ordentligt! Någon som vill hjälpa mig? ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ja heter Julia och ja ställer gärna upp som modell ^^

2010-01-06 @ 18:08:06
Postat av: annafriberg

Jag skulle också vilja göra det fan :O roligare och fota ngn än bara träd ! XD

2010-01-10 @ 15:54:10
URL: http://annafrajberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0