En jobbig kväll

Hallå!
Idag är det måndag, inte direkt en glädjens dag. Skolan har varit glad blandat med trötthet. Hade foto idag, och vi fotade i studio. Det var superkul! 

 
Annah och jag idag i fotostudion. Trevligt, trevligt!(Ursäkta om bilden är dålig, snodde den ifrån Annahs bdb)

Om en timma åker jag till drillen, och idag ska jag berätta för dom att jag tänker sluta. Och jag är jättenervös inför det, hur ska jag säga det lixom? Ska jag bara gå fram till dem och säga "Halli hallå, nu slutar jag. Det var trevligt att lära känna er, bye bye!"?! Det kan man ju inte säga till några man drillat med i 8 år!
Men jag ska ju inte gå i drillning om jag inte tycker det är roligt längre... Vi får se hur de går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0