Plugga? Inte plugga?

Idag har jag diskat, för mamma bad mig göra det. Nu sitter jag och målar naglarna med mitt "star magnet"-naglack. Har inte använt det på jättelänge!
Hur jag ska spendera resten av dagen vet jag inte ännu. Jag kom på att jag tog med en del skolböcker hem som borde jobbas lite i, funderar på att sätta på "Two and a half men"-dvdn och plugga lite. Men det är ju så grymt tråkigt! Matten måste jag jobba i för annars kommer jag hamna så mycket efter nu när jag åker till Egypten. Sen måste jag läsa ut engelskaboken. Har lite mindre än 200 sidor kvar... Sen har jag mediekommunikationen som jag också måste göra färdigt, eftersom att jag missar massa av det när jag är borta.
Känner mig så grymt opepp på att komma tillbaka till skolan. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0