Jag har fått sommarjobb!

Japp, igår fick jag hem ett brev där det stog att jag hade fått ett praktikjobb på Dalabergs Näridrottsplats. Och att jag skulle börja jobba den 14 juni. Igår var det 16 juni. Så jag har helt enkelt blivit av med en vecka, av 3. En tredjedel mindre än vad jag skulle. Det svider lite, men jag är överlycklig över att faktiskt ha fått ett jobb, då har jag något att göra fram till 2 juli, och 5 juli åker jag till gotland med Julia, kommer hem 12 juli. 13 juli fyller jag år, sen blir det lungt fram till 23 juli då det är Pink-konser och sen efter den blir det till Falkenberg/Varberg. Äntligen drar sommarlovet igång lite, börjar bli väldigt uttråkad! ;)


Smäller till med en bild på mig själv också, man blir ju så lycklig då!

Föresten, var ju och klippte mig igår (bilden är från studenten, så då hade jag inte klippt mig. Se det som en "före"-bild i en "före/efter"-serie), det blev kortare än jag hade tänkt, men jag är nöjd. Var så himla skönt att få klippa ur det lite!

Kommentarer
Postat av: annah

...klippa plastgräs?

vad är det du ska göra på jobbet nu då? :D XD

2010-06-17 @ 11:54:43
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0