Nattens dröm

Hej hopp i sommar-Sverige!
Första dagen på sommarlovet idag och vad har jag gjort? Inte ett piss! Men det är ju det lov går ut på, att vila upp sig inför ett helt nytt år av pluggande. Just nu känns det inte särskilt lockande, ETT HELT ÅR liksom. Men när sommaren är slut lovar jag att jag längtar tillbaka till Sinclair och MP09A :)

Haha, måste bara berätta min konstiga dröm som jag hade inatt. Det var så här att det var någon grej på skolan, som skulle hjälpa alla elever att hitta en pojk/flickvän. Så typ alla sprang runt och gav ut lappar till folk man gillade och på lapparna stog ens nummer.
Jag gav iallafall en lapp till en kille (som jag för övrigt aldrig har sett i hela mitt liv! Betyder det då att han är min drömprins?), och så stog vi vid en bassäng, och så fort man hade fått en lapp var man tvungen att hoppa i bassängen och simma 2 längder, för att tänka över om man ville ringa tillbaka till denne personen. Så den där killen (min drömprins) hoppade i och när han kom upp som gav han tillbaka min lapp och sa att det inte kunde hända något emellan oss. Och så gav han mig sin mobil och sa att jag kunde kolla lite på den för att inte vara så ledsen (?!). Då sprang jag väg med den och frågade en kompis vad det där riktnummret eller vad det heter, till Japan var, och så skickade jag massa sms dit till olika nummer bara för att slösa rejält av pengarna på hans mobil och hämnas. När drömprinsen sen märkte det började han jaga mig runt hela skolan...

Alltså, det var en konstig dröm. Jag menar, vart fick jag allt ifrån? Jag brukar ofta drömma om liknande saker jag varit med om/hört om/sett på film/läst om. Men inget av detta har något med någonting att göra. Skumt.


Klämmer in en bild på mig eftersom att jag tycker att det blev lite mycket text :)

Kommentarer
Postat av: vickepicke

ååååh, du är brun! :D & jag vill leka! :)

2010-06-16 @ 18:12:21
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0