Photo

Har tagit kort på min frisyr nu och sitter och redigerar bilder, och har precis upptäckt hur fint och kraftfullt det blir när man ökar kontrasterna och gör bilden svart/vit (okej, jag vet att jag typ är LIIIITE efter med att komma på detta, men jag har inte varit så stort fan av svart/vita bilder tidigare) !



Ringde föresten till min handledare på sommarjobbet förut, och jag ska bort till Dalaberg och prata med honom imorgon kl 10. Vet inte om jag ska börja jobba imorgon eller om vi bara ska prata om vad jag ska göra och sånt och börja på måndag istället. Det får jag helt enkelt se imorgon ;)
Om några timmar ska jag och mina föräldrar till Östberget (dit vi ska flytta till våren) och kolla runt lite och träffa våra blivande grannar. Får väl se om det blir en trevlig upplevelse eller inte...


Kommentarer
Postat av: vickyyyyy

du är så fin i kort hår! :)

2010-06-17 @ 18:15:50
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: linda - pictures, drawings, me

ditt hår är skiitfint!

2010-06-18 @ 23:20:36
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0