Sommaren väntar

Åh, jag är lycklig! Tror jag iallafall...
För det är sommarlov, och jag fick 7 MVG av 10 möjliga. Vissa kanske inte glädjer sig över att inte få Mvg i alla ämnen, men jag bli glad!

Mina planer under sommaren:
Åka till Gotland med Jule_bule.
Gå på Pink-konsert med Emma, Annah och Tk :D
SKAPA!
Helt enkelt låta fantasin flöda hela sommaren! För jag har idag inhandlat Fimolera i färgerna svart, vit och pepparmint (typ turkos), och ska skapa smycken och liknande saker har jag tänkt :) Har även köpt 2 stompar och ett knådgummi, och ska bli bättre på att måla i sommar har jag tänkt mig. Får väl se hur det går, men jag hoppas på det bästa :)
Spela the Sims 3. Eftersom att jag köpte The sims 3 drömjobb idag så hoppas jag på en regning sommar (iallafall lite regnig) så att jag kan sitta inne och spela utan att få dåligt samvete...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grattis :D

Varför vill du inte ha mvg i alla ämne?

2010-06-11 @ 14:51:44
URL: http://itisbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0