Rundtur i stan

Idag har jag och mina föräldrar åkt runt lite i stan.
Först så åkte vi till Östberget, där lägenheterna som vi har satt upp oss på ska byggas. Det var inte särkilt lätt att gå där nu, eftersom att dem håller på att spränga lite i berget, så det var riktigt ojämt och massa stora lösa stenar. Men det kommer säkert bli superfint när det är färdigt! Får bara hoppas att vi får lägenheten.




Sedan åkte vi till skeppsviken, där dem har kört massor av staden snö. Jag säger bara OH... MY... GOOOOOOD! Så mycket snö! Jag har aldrig sett så mycket snö i hela mitt liv tror jag. Är helt i chock.


Här står jag UPPE PÅ snöhögen. Det är väldigt långt ner! Någon som blir sugen på pulkarace?



Kommentarer
Postat av: Frida J

vad är det här med att flytta??? det får du allt berätta mer om! ;)

2010-03-10 @ 18:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0