Grattis mamma på mors dag!

Sitter och målar en teckning som ska likna min mamma. Det går inte särskilt bra, eftersom att det inte ser ut som henne... Men jag hittar inte vad det är som saknas, som gör det till just MIN mamma. Attans alltså!
Detta gör jag iallafall för att det är mors dag idag, och jag har inte gett/gjort något för mamma än. Frukost till henne funkar ju inte riktigt då hon går upp typ 8 och jag sover till 11... Så en teckning blir det!


Bilden jag försöker måla av...

Min teckning just nu... Herrejesus, den ser ju ännu mer skev ut nu när jag kollar på bilden än när jag kollar på den framför mig på pappret! Hoppas hon uppskattar den ändå.

Kommentarer
Postat av: Medina

ansiktet e juh för långt! :P

2010-05-30 @ 15:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0