K-dag

Först så tänkte jag gå ut och sätta mig och läsa, men så var massa grannar ute, och jag hade inte direkt lust att prata med någon, så jag slog mig ner i uterummet istället (vilket var varmare än utomhus också). Så började det åska och blixtra! MYS! :D Jag gillar åska. Förr var ajg lite rädd för det, men nu tycker jag bara att det är mysigt.
Fast åskan var väldigt nära där ett tag, räknade (räkna sekunder för att se hur långt bort blixten slog ner) bara till 2 en gång, det betyder att det är GANSKA så nära. Möbler och allt började skaka, lite läskigt faktiskt.

Sen när det slutade att åska märkte jag att jag var omringade av massa spindlar, så jag gick in. Vad är det som gör att så fort man ser eller tänker på småkryp så känns det som dom kryper över hela kroppen?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0