Läxor i överföd och gubbar i natten

Det här har jag suttit ute och gjort i 1½ timma:

Men nu så kom helt plötsligt, från ingenstan, ett jättelikt moln och bara hoppade på solen och brottade ner den. Solen slockna, det blev kallt, så jag gick in.

Nä, jag börjar bli hungrig! Ska nog gå ner till köket och woka lite grönsaker, nudlar och köttfärs. Mums!

Föresten, jag måste berätta en sak! Igår kväll kunde jag inte somna, och efter att ha legat vaken i 2 timmar bestämmde jag mig för att räkna hur många gånger de två prickarna mellan timmar och minuter på min väckarklocka blinka på en minut. Jag kom fram till att dom blinka 60 gånger på en minut, alltså en gång i sekunden. Sen bestämmde jag mig för att se hur länge jag orkade ligga och räkna blinkningarna. När jag kom till ungefär 500 så  tappa jag helt koncentrationen, för siffrorna började förvandlas till gubbar!!!! :O

Jag har gjort en liten illustrartion här som förklarar hur jag såg gubbarna:

Det läskigaste är att gubbarna blinkade åt mig med sina laserögon hela tiden, fick därför ännu svårare att sova. Som tur var slog klockan 02:00, och det blev lite svårare för mig att se gubbarna. Puh!

Kommentarer
Postat av: Novembersara

SV: Jag tycker hon är fin i både och men gillar absolut det långa håret mer. En ordentlig skillnad blev det ju iallafall och jag antar att det var det hon ville ha :p

2010-05-02 @ 17:27:14
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: vickepicke

jag tycker det var starkt av dig att erkännna dina djupa tankar och motgångar här i livet! :o

2010-05-03 @ 18:54:58
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: Sandra

sv: tack söta du!

Jag hörde också innan piercingen att det skulle vara det ondaste inom piercing typ, så jag verkligen förberett mig mentalt på hemsk smärta och blev positivt överraskad när det sedan inte alls gjorde speciellt ont faktiskt! kan vara att jag har ganska hög smärttröskel också eventuellt :) Det enda obehagliga var ljudet av brosket när det krasade! heeh :)

2010-05-03 @ 20:22:06
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/
Postat av: Anonym

DUktig du har vart då som pluggat ;D

2010-05-04 @ 15:46:00
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0