Här ska det finnas en klyftig rubrik, men jag kommer inte på någon...

Hallå! :D
Julia har precis lämnat mig här i min ensamhet, hon har varit här sen i onsdags. Då sov hon och Emma över hos mig och vi hade jättemysigt! Vi spelade bla Wii och jag vaknade med träningsvärk i armarna, haha!
Igår köpte jag och Julia pizza, och så kollade vi på en spansk skräckis, som inte ens var läskig. Men den var bra! :D "Barnhemmet" hette den, rekomenderas :)

Idag har jag och Julia gjort pärlplattor som vi ska sätta upp runt om i Uddevalla city. Vi gjorde ju det i höstas också, men tyvärr är alla dem borta nu :(

Nu har jag sån grym lust att spela sims, så det ska jag ta och göra, bye! :D


Har ju glömt att berätta det, men jag är inte längre blondin. Nu är det oranget som gäller! :D


Kommentarer
Postat av: vickepicke

NEJ !!! Ballongen utanför saron caféet är kvar, såg den där & blev jätteglad & tänkte på dig! :D <3



men det är asnice, keep it going! :D

2010-05-15 @ 17:01:16
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0