Zebra, zebra, zebra, did someone say zebra?

Hej!
Fy fasiken för vädret alltså! Jag och Emma gick ifrån Sinclair till Agnebergs idrottshall förut, och var helt dyngsura när vi kom in. Ändå småsprang vi lite! Det gjorde ärligt talat ont i huvudet av det där jädrans regnet. Kom till idrotten, för att där få reda på att vi inte skulle ha någon idrott för att vi var för få som skulle vara med... Osis.

Jag ville bara berätta att jag har gjort en "Mina mål 2010"-lista! :D Med saker jag har tänkt att jag ska pröva på, göra, köpa m.m innan året är slut! Just nu har jag 18 saker på denna listan, men har tänkt att fylla på under årets gång. På denna lista står det bla "LÄRA MIG MÅLA BÄTTRE!", "Pärla egna smycken", "PICKNICKA!", "Gå MINST två veckor utan att schamponera håret (bara använda balsam)". Och jag har redan fått bocka av 3 punkter! :D "Göra en 'Mina mål 2010'-lista", "Baka cupcakes" och "Köpa något med zebramönster".
Cupcakesen gjorde jag med Mimmi i onsdags och så bjöd vi klassen på dem igår, vilket blev en succé! Och det med zebramönstret (som jag har blivit helt förälskad i! Jag vill ha en zebra som husdjur...) avklarade jag idag, då jag köpte en underbar ring på Lindex med zebramönster och en stor, maffig, chockrosa "diamant" i mitten! Gaaah, I'm in love!!!




Kommentarer
Postat av: vickepicke

åååhåå! Lindex ser jag! :D spanade länge på den ringen med vit sten ;D hihi, tycker din blogg är så himla mysig! :) <3

2010-05-30 @ 11:52:05
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0