Vill du ha ett prov? Nej, men tack ändå! :)

Alltså, jag önskar så inerligt att morgondagen inte kommer att hända. Kan vi inte bara hoppa över imorgon och skutta rakt in torsdag istället? Det hade gjort mig SÅ glad! Inte? Nähä...

Nä, men allvarligt. Jag har spanska-nationella-läsförsåelse-prov imorgon. Och jag vill inte. Spanska är inte min grej. På högstadiet tyckte jag till och med att det var roligt med spanska, men nu... NÄÄÄE. Jag förstår ingenting! Till alla 94:or som ska börja på gymnasiet till hösten, jag råder er: Läs inte Spanska steg 3, GÖR... DET... INTE... !
Det enda jag är glad över är att jag får ett halvt meritpoäng (även om jag får IG i betyg). Det glädjer mig... *Ler falskt*

Juste, lite tips tips tips: Jag gick nyss med en hemsida som hette Bloggtrafik.nu. Om jag har fattat det rätt så är det så att man besöker andras bloggar, och får samtidigt mer läsare till sin egna blogg. Man får ett poäng för varje blogg man läser, och för var 3:e poäng man har får man en garanterad läsare. Hur dom nu kan garantera läsare, det vet jag inte... Men bli medlem HÄR! :D


Slänger in en bild på utsikten från mitt fönster. Hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0