Little birdie on my fingers

Hej hej hallå!
Sitter här hemma på mitt rum och funderar över hur tråkigt mitt liv är.. Jag har lust att göra saker, fast samtidigt inte. Jag har lust att bara slappa, fast samtidigt inte. Jisses, vilken munter inledning det blev nu då!

Jag går helt enkelt vidare och berättar om gårdagen som var lite mer händelserik än denna tråkiga torsdag. Igår var jag ju på torp med Victoria. Blev ett par jeans, en tröja, en ring, två örhängen, 12 blyertpennor och 3 stompfar rikare. Dock ungefär 1000 kr fattigare... Men jag är nöjd med mina köp ändå, shoppar ju faktiskt inte så ofta.


Min ring som jag köpte igår på glitter, ÄLSKAR!

Såg föresten igår att de ska öppna en subway-resturang på torp, så jag tänkte se om man kunde få ett jobb där kanske. Hade ju vart trevligt! Men jag har mejlat runt för att få reda på vem det är som anställer dit och om dom har några platser kvar, men utan att lyckas. Så jag hoppas på svar snart, för jag skulle verkligen vilja ha ett jobb, och där hade ju varit perfekt!


Ett av örhängena jag köpte igår på Ur&Penn, ser ut som en handklov (?) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0