Överambitiös?

Hej igen bloggen min!
Hur mås det idag?
De gråa molnen uppe i himlen pissar bort all snö på marken, lite deppig blir man ju då. Jag gillar snö. Den är så vit och fin.

Vad händer idag då? Jag ska inte göra ett piss. Iochförsej som varje helg då.. Borde läsa ut min svenskabok, men har inte lust. Borde börja skriva på filmanalys till Psykologin, men har inte lust. Borde öva på EU-kunskap till samhällskunskapsprovet nästa vecka, men har inte lust. Däremot har jag lust med en sak! Jag har lust att berätta för er, mina kära läsare, att jag fick MVG i Retorik A igår! WOHOOO! Glad tjej sittande här!

Nä, nu ska jag logga in på facebook igen, har blivit helt fast för spelet SimSocial, snyft ...

PUSSSSSS!!

Kommentarer
Postat av: annah

Mås :D

2010-11-13 @ 13:44:17
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0