Skogpromenad och skräckisar

Halli hallå!
Idag vaknade jag upp hos en viss Annah Thelin, efter att jag, hon och Emma hade skräckfilmskväll igår/inatt. Riktigt mysigt! Började med att se "Paranormal activity", och jag fick äntligen sett en bra skräckfilm! WOHO! Efter den följde "Hannibal rising" och några dåliga skräckfilmer, och runt 5-tiden imorse kollade vi på "Shanghai knights". Haha, den filmen har nog aldrig varit så rolig som den va i morse!!

Innan jag åkte till Annah igår, så var jag och mamma ute på tipspromenad på Äsperöd. Trevligt var det, men jisses vad ont jag fick i mina ljumskar! Jag vet inte vad det är för fel på dem, men jag får alltid jätteont när jag har gått mycket.. Ack och ve.



Så här glad är jag efter 1½ timmes promenad i skogen. Min dubbelhaka är glad den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0