Host host, hej!

Ojojoj, jag hostar på. Förkylningen har fortfarande inte gått över och jag hostar så mycket att jag har fått träningsvärk i magen. Jo, det är sant!
Annars då... Jo, gårdagen gick ut på att jag vaknade kvart i ett (det bevisar att jag inte fått mycket sömn denna veckan!), sen åkte jag och pappa iväg och övningskörde drygt en timma. Gammla tråkiga vägar till dalsland, woho! Efter det satt jag hela kvällen och skrev ner 10 sidor anteckningar till psykologiprovet som jag har imorgon.
Denna sköna söndag har även den innehållit pluggande till psykologin. Jag vill ha det där MVG:t! Om en timma bär det av till mormor och morfar (och jag ska få köra dit! GLAD! :D) och sedan till Göteborg för kusinkalas. Det var väl allt från mig för tillfället, hej hopp gummigallosch!


Slänger in en bild från i vintras. För snart kommer snön igen, hujedamej!

Kommentarer
Postat av: Medina

ska du köra till göteborg?! :O

2010-10-03 @ 14:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0