Skräckinjagande

Ojojoj, vilken dag det har varit! Fast, nu överdriver jag lite... Meeeeen, iallafall.
Idag fick jag du uppleva hur det känns att få ha ett allvarligt snack med min lärare om hur folk i min klass är rädda för mig och mina kompisar. Och nej, det är inget aprilskämt.
Trodde aldrig i mitt liv att jag skulle få vara med om ett sånt här samtal, men jovisst, idag så! Tydligen är det så att alla (och enligt läraren var det verkligen ALLA) i min klass tycker att jag, Annah och Emma låter för mycket i klassrummet, men dem är för rädda för oss för att våga säga till och så har det resulterat i att dem inte längre vågar svara på lärares frågor för att dem är för skraja för vad vi ska tycka.
Ärligt talat, jag kan inget annat än skratta! Men, förlåt klassen, vi ska dämpa oss och lova att vara snälla. Promise! :D


Jo, jag kan hålla med, man blir ju faktiskt lite rädd för oss. Speciellt om Emma är med också....

Kommentarer
Postat av: vickepick

wuw, är du en såndäringa gangster nuförtiden?

2011-04-04 @ 19:34:03
Postat av: Ellen

klart jag är en ganster, vad annars liksom? o.O

2011-04-04 @ 19:54:00
URL: http://hasslooow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0