¤ <- denna lilla symbolen ser ut som bomberna i Hitta Nemo :D

ÄNTLIGEN LOV!
Som jag längtat och trånat efter att få lite ledigt ifrån skolan, den har varit en pina de senaste veckorna. Nu är man ledig en hel vecka, och jag har INGENTING planerat, vilket är rätt så underbart. Blir förhoppningsvis utsövd och uppvilad lagom till skolstarten igen nästa måndag.
Lite mål för lovet:
- Inte sätta klockan en enda morgon
- Läsa ut min bok, som inte är särskilt bra. Vill att den ska ta slut så att jag kan börja läsa någon bok som faktiskt är bra, längtar efter en bra lässtund.
- Plugga historia, så att jag är väl förberedd inför provet nästnästa torsdag!
- Lära mig snabbtexta hela alfabetet och alla siffror.


Lägger upp en liten smått galen bild på mig bara för att liva upp stämningen lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0