Vill vara som alla andra fast ändå inte

Jag vill, som typ alla andra i min ålder vill, tatuera mig. Fast jag har inte riktigt vetat vad för motiv jag vill ha. Jag vill lixom ha något som betyder något för mig, inte bara ett kinesiskt tecken för "kärlek" eller något liknande (inget illa menat till de som har en sån...). Men nu tror jag att jag har kommit på vad jag vill ha! :D



"Bara döda fiskar följer strömmen" och så en liten död fisk bredvid! Jag tycker det är jättefint! :D Och ett bra budskap också, varför vara som alla andra liksom? Man ska var sig själv, vara unik.
Så om jag nu någon gång får tummen ur och verkligen gör den här tatueringen, var ska jag göra den? Jag har ingen aning. Har alltid tyckt att insidan handleden (som på bilden) är skitsnyggt ställe att ha tatueringar på, men det är så många som har det. Nacken och axeln är också snyggt, fast jag vill ju kunna kolla på min tatuering, och där blir det ju lite svårt (om jag inte skulle ta och utveckla ögon i nacken då förstås). Foten är också snygg, men kan kännas lite malplacerad när det är text med?
Jaja, det tåls att tänka på.
Hej svej!

Kommentarer
Postat av: Victoryy

asnice :D

2011-02-14 @ 11:11:05
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: Frida J

bästa texten jag sett på någon hititls! kanske är min lärares tatuering "höger" fast på vänster arm lite collare eller lika ;) men jag tycker inte du ska ha handleden, när man ska säka jobb osv ska det avar lätt att dölja den, mest praktiskt! fast jag tycker ändå att det är snyggast på handleden

2011-03-03 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0