Linser med eget liv!

Todelu!
Äntligen lördag! Veckan har varit tråååååkig, då skolan har börjat igen. Bara 1½ år kvar, bara 1½ år kvar... Pfff, känns som en evighet!
Igår åkte jag till optikern och hämtade nya linser, för dem förra jag fick prova rörde runt i ögat så fort jag blinka, vilket var smärre irriterande. Så nu har jag fått nya, någon med tyngden i linsen som är ändrad, men tyvärr så känns det som att dessa linser också glider runt hur dem vill i ögat på mig, så det är inte kul. Ena stunden ser jag alldeles klart, så blinkar jag, och så blir världen suddig. Mysigt!

Nu är jag sugen på choklad och vi har en marabou-chokladkaka nere i köket, så jag ska dra mig ditåt. PUSS!


Lins!

Kommentarer
Postat av: Victoryy

då är väl linserna för stora/små ? :o

2011-01-16 @ 15:50:52
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Tack så mycket! Vad snäll du är! :D



Jobbigt det där med linserna. Hoppas det löser sig!



Kram

Johanna

2011-02-01 @ 09:26:07
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0