Följ ditt hjärtas röst för det du tror på, vi finns på samma jord!

(Rubriken har inget som helst med inlägget och göra. Har bara den låten på hjärnan eftersom att jag kollar på "Tarzan" på disneychannel just nu. hihihihihihihihihiii)

Hejsan hoppsan lilleskutt!
Idag mår jag aningen bättre. Med lite nässpray och ipren cirkulerande i blodet så mår jag nästan toppen. Om jag ska överdriva då vill säga.
Skulle egentligen jobbat idag, men så fick jag ett sms om att det inte behövdes och att man kunde få ledigt om man ville. Och det ville jag, hehehe. Så då slapp jag jobba idag, och jag jobbade inte igår heller eftersom att jag sjukskrev mig :) Så det blev en rätt så lugn vecka iallafall.
Hade tänkt att gå runt i affärer på torp innan jag började jobba idag, och är fortfarande shoppingsugen så jag ska nog ta mig en tur ut dit iallafall, för affärernas skull. Måste köpa hårfärg. Mitt hår är i akut behov av en färgboost.

Men det är det som händer och fötter idag mina vänner! Todeluuu!


Såhär rött hår hade jag för några veckor sedan. Varför kan det inte bara förbli så rött, va? Va? VA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0