Nyttig lunch, bara för att det är fredag!

Hej hopp i galoscherna!
Grymt härligt med fredag, må jag säga! Har bara två lektioner på fredagar nuförtiden, och idag var den ena inställd, så jag hade bara en lektion, sen var det hemåtfärd som gällde. Innan jag knallade på bussen sprang jag in lite på Willys och köpte mig en ny deo, lite halstabletter och en choklad-donut. En sån härlig blandning! Sedan han jag även in lite snabbt på Espresso House och köpte mig en Chai Latte. För det är så att jag igår kväll började få GRYYYMT on i halsen, därav inköpet av halstabletter och lite värmande te.
Donuten fick även bli dagens lunch, me like!


Kommentarer
Postat av: annah

Nomnomnom :D

2011-03-04 @ 13:41:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0