Dagens frågor?

Hur kan vädret ändra sig så mycket under en dag? Varför var jag tvungen att läsa Historia B när jag egentligen inte alls är intresserad? Varför gick jag upp två timmar innan skolan började imorse för att 25 minuter innan skolan började bli jättestressad eftersom att jag fortfarande inte ätit frukost eller hoppat ur pjamasen? Varför är linser svåra att få i ögat när man inte har så gott om tid? När kom hösten egentligen? Varför är det helt plötsligt kallt även fast solen lyer? Vaknade jag verkligen av att det regnade mot mitt FÖNSTER imorse? Varför känner jag mig alltid så negativ när jag skriver på bloggen? Varför är jag grymt nervös inför att åka till London nästa vecka? Hur kommer det sig att jag har träningsvärk i både ryggen och låren efter idrotten igår? Vad hände med det stora blåmärket på min arm som jag fick igår av innebandyn? Varför är det inte längre blått, grönt, lila, rött och gult? Varför är det inte svullet längre? Har jag några läxor till nästa vecka? Kommer jag verkligen att hinna läsa ut boken i svenskan till nästa vecka?
Är det någon som bryr sig över huvud taget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0