Hej hej du jävliga fredag!

Nu vet jag vad alla tänker: "Åh herregud, ETT NYTT BLOGGINLÄGG! Min fredag blev plötsligt så mycket bättre eftersom att underbara, superduktiga bloggaren Ellen lägger upp ett nytt inlägg och sprider glädje och värme och mysighet i hela kroppen! Jag tror jag avlider vad lycklig jag blir!!!!"
Ni behöver inte ljuga, jag vet att ni känner precis såhär... Jag kan läsa era tankar..... genom datorskärmen.
Meeeeeeen, det är fredag, inte sant? En uuuuuuuuuunderbar fredag om jag får säga det själv på tvärtemotspråket. Om jag däremot ska tala ren svenska, så är det en förjä*lig fredag. Och då är jag ändå snäll. Det är en sådan fredag då jag faktiskt bara sitter och väntar på att ett litet åskmoln ska dyka upp precis ovanför mitt huvud, bli prickad av blixten, överleva, bli prickad av blixten igen, bli förlamad från ögonen och neråt, träffa en magisk ond ande som gör mig odödlig och sedan leva med min förlamade, odödliga kropp i tiotusentals år.
En sån fredag, du vet.
Har då, som dem flesta kanske då förstår, bara lust att lägga mig i sängen, dra täcket över huvudet, och vakna upp trevlig och lyckosam imorgon morgon (kan man ens säga så, "imorgon morgon".. morgon morgon. Upprepning? hej!), meeeeeeeen mamma ska ha en liten trevlig dammiddag här ikväll och jag är tvungen att fly fältet. Därför ska jag och min kära kära vän Annah aka Lillan, åka till Göteborg. Jag ska för första gången i mitt liv köra bil i Göteborg. På min lyckodag också! Kan nog inte sluta annat än bra känner jag :D
Jahopp, får väl lägga upp en bild för att muntra upp det här inlägget lite iallafall.
Lugnande solnedgång från igår. Och nej, den är varken snodd, fejk eller särskild photoshopad (ändrade bara liiiiiite i kontrasterna), det såg FAKTISKT ut såhär ifrån våran balkong igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0