I got food in my belly, and a license for my telly and nothing's gonna bring me down

Hejsan hoppsan lilleskutt!
Det är fredag och det firas med att lyssna på denna låten:
Yeah. (Sjukt konstig video, men låten är ändå braaaa)
Äntligen fredag, och med mina avancerade uträkningar och ultimata hjärnkapacitet har jag räknat ut att det bara är en vecka kvar till lov. Sedan väntar hela 7 veckor praktik, och en valfri vecka ledigt. Sedan är det plötsligt 23 april och bara typ 5 veckor kvar till studenten. Vilket, med yttligare några väldigt komplicerade uträkning, resulterar i endast 6 veckor kvar att gå i skola. Sedan är man friiiiiii!
Inte nog med att det inte är mycket tid kvar i skolan, 5 veckor av min praktik kommer jag spendera nere i varma Alicante. Kan inte bli bättre! Eller jo, för att vara lite negativ så kan det bli liiiite bättre. Det SKULLE kunna vara så att det även fixade sig med en praktikplats för de två andra veckorna av praktiken som jag måste ha, DÅ skulle allt vara prima! Hoppas och håller tummarna att jag får praktik hos en scenograf i Göteborg. Det hade vart fint. Ja.
Nej nu ska fredagen fortsätta att firas med ännu några rutor av Marabous nya lakritschoklad och The Sims! BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0