Alla dessa minnen!

Ojojoj, nu är det dags att minnas. Bläddrade tillbaka i bildregistret och hittade massa bilder ifrån min bloggs begynnelse. 2008 startade jag bloggen, HELT OTROLIGT! Nu är det dags att minnas!
HAHA ååååååh! Började spela något konstigt pizzaspel, som var jätteroligt! Och jag var faktiskt duktig på det, och det är något väldigt unikt eftersom jag egentligen aldrig är bra på spel :(
Prao på siba! Fick ett oerhört oemotståndligt erbjudande om att köpa en luftgitarr minns jag, men nappade inte riiiiiktigt ;)
Min första header till bloggen! Precis fått glasögon också ;) Första brillllllzen 8D
hahhahaha mormors lilla hårboll till hund (den slappa som ligger ner..) leker med sin broder!
Aaaaawwwww! Barcelonabilder :')
HAHAHA PIZZASPELET IGEN! :D
Oh. My. Godness. Klassfest i nian! Hahahha! Oj! Stog i kylan och väntade på att pizzan skulle komma, och så skulle pizzagubben ringa till min mobil när pizzan närmade sig men så ville min mobil självklart lägga av precis då. Och ja, sen fick killarna på något sätt för sig att ta av sig tröjorna, smörja in sig i body lotion (om jag inte minns helt fel) och gnida sig mot varandra. HAHAHA, det var normalt...
HAHAH, Julias 16-årspresent tror jag minsann! BIG JOHN! Jag, Emma och Pernilla var grymt bra på att slå in paket... :)))
Familjen Glasögon på visit i London! :D
Jag blev blond :)
Fråga mig inte hur jag började, men på något sätt fick jag för mig att jag skulle göra armband av tejp och färgat papper.
Ännu en header! HAHHAHA "the life of a 'Uddevalla-tjej'"!!!
Jag, Julia och Linnea efter Hair-musikalen tror jag :D Inte den BLEKASTE aning om varför vi har en hink och en galge, men men ;)
aw, min lilla iPod :')
Var ännu mer kreativ och sydde om några byxor till hängsleshorts!
Åkte till Bergamo, där jag blev frälst i en kyrka men ignorerade Guds kall, pappa raggade på statyer och jag gosade med Frida :D
Fick mina Ray Ban-solglasögon :D
Uh, slutade nian och var tvungen att lämna tillbaka nyckeln till mitt lilla gröna skåp. En sorgens dag!
Besökte Göteborg och fick reda på att jag visst var upptagen hela kvällen...
Gick på bankett i skolan!
Fick finbesök i Uddevalla av Linn, Simone och Madeleine! Sånna underbart trevliga och roliga dagar vi hade med SingStar, nattbad och båttur! :D
Mormor och Morfar blev kändisar på bohusläningen. Hahah så gulliga :')
Sommaren 2009 (precis innan gymnasiet började) avslutades på ett underbart sätt uppe i Mora tillsammans med Johanna och Madeleine!
Nu orkar jag inte vara nostalgisk mer, det var verkligen en kraftansträgning! Och det blev ett bra avslut med sommaren 2009 tycker jag, innan gymnasiet började. Eftersom att jag har intsett att jag faktiskt ändrats rätt så rejält sedan dess. Kaske har jag mognat, eller har det möjligen gått åt andra hållet? Det känns iallafall som att alla dessa bilder är tagna för läääääängesedan! Och är ju trots allt nästan 3 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Annah

Mjaaaa, mognat vet jag inte.... Men speciell är du definitivt! :D

2012-01-09 @ 18:39:40
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: Julia

MINNEN!!!!! Barcelona <3 klassfesten (öhm vem e kärringen i hörnet? XD) Big John som inte finns längre :( jag tror hinken och galgen var rekvisita från musikalen. borde vi dra ihop tjejorna en gång till?

2012-01-09 @ 21:34:46
Postat av: Julia

MINNEN!!!!! Barcelona <3 klassfesten (öhm vem e kärringen i hörnet? XD) Big John som inte finns längre :( jag tror hinken och galgen var rekvisita från musikalen. borde vi dra ihop tjejorna en gång till?

2012-01-09 @ 21:35:12
Postat av: ellen

jo vi pratade ju på att åka till madeleine allihopa i sommras, men det blev aldrig något :o och sen frågade madde innan jullovet, men det blev inget då heller :o

2012-01-10 @ 22:35:44
URL: http://hasslooow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0