SPANIEN!

Livet leker här i Spanien, vi har det hur gött som helst!
Kom till våran värdfamilj (eller värdmamma rättare sagt) halv 3 natten till lördag. Igår fick vi lite information osv, och på kvällen drog vi ut med 2 tjejer från Lund som hade varit här i 3 veckor och åkte hem i morse. Hade jättemysigt och fick träffa lite folk som bor här och lära oss lite om området vi bor i.
Idag har vi gått en lång promenad längs kusten och mötte upp med våran kontaktperson Inger. Kollade in hamnen och det UNDERBARA turkosa vattnet! Tyvärr är det ju inte tillräckligt varmt i vattnet ännu, iallafall inte för mig som är en sån jäkla badkruka! Synd är ju det, eftersom att vi har en stor POOL (!) som är DELFINFORMAD (!!!!), men den är lite kall. Men ETT dopp kommer jag att göra innan vi åker hem om fem veckor. DET LOVAR JAG!
Efter vi kollat i hamnen kollade vi in Ingers lägenhet som hade grym utsikt, men imorgon ska vi till hennes nybyggda hus uppe i bergen som ska ha ännu GRYMMARE utsikt. Kommer bli grymt!
Sen skulle vi ta oss hemåt, och bestämde oss för att vi skulle leta upp ett McDonalds. Var ju verkligen tvungen att se om chefen har rätt om att Big Mac smakar samma över hela världen. Det gjorde det.
Sen knallade vi och knallade vi tills våra fötter gjorde ont, hittade det enda supermarket som var öppet idag (eftersom att allt är stängt på söndagar och helgdagar. Och under siestan) och fick med oss lite chips och dricka hem.
Bilder kommer senare, eftersom att jag inte bor i våran värdmamma Elaines hus, utan en lägenhet mittemot och vi inte fått internet ännu (så jag sitter vid mimmis dator). Men FÖRHOPPNINGSVIS på tisdag!
Hade gött så länge, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annah

Jag tänker helt enkelt dra slutsatsen att det är rätt grymt?! :D Du får uppdatera mycket nu så jag vet vart jag har dig (a)

2012-03-18 @ 17:40:05
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0