Varför så trött?! :O

Halli hallå!

Hur är läget där hemma i dom uppvärmda stugorna då?
Bara en månad kvar av år 2008. Lite läskigt, kanske. Det har gått väldigt fort... Men jag får väl utvärdera året senare i månaden ;D

Julkalendern började idag (som den gör varje år 1 december), och jag kollade så där lite halvt. Höll på att klä på mig och göra mig iordning samtidigt så... ;) Men den verkar väl sådär... Lite konstig, inte sådär härligt mysig och julig som dom ska vara! Men vem vet, den kanske blir bättre och bättre för varje dag som går. Förhoppningsvis :)

Idag var det skola som vanligt. Det är så segt att gå upp ur sängen på måndagmornar. Den är ju sa varm och go och skön och så går man ur den och ställer sig med bara fötter på det iskalla golvet. Usch! Usch säger jag!
Och så har jag varit jättetrött idag också, vet inte riktigt varför. Men som tur var är det december nu och det är lätt att hålla räkningen på hur många dagar det är kvar tills vi slutar skolan. 19 dagar kvar! :D Eller blir det 18? ;/ jaja, det är iaf snart! :D

Men tillbaka till skoldagen. Vi hade inställd engelska, så vi fick sluta kvart i 2 istället för tjugo i fyra! :D Och då kanske ni tänker "Har ni 2 timmars engelska på måndageftermiddagar?!" Och svar: Nej. Vi har en timmas rast, sen en timmas engelska. Så det var ju iallafall skönt att få sluta med att ha en timma och tjugo minuters syslöjd :)

Men jag tror faktiskt att jag ska äta nu, så ha de skönt allihopa där ute i december-Sverige. Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare (de måste jag väl kunna klara av?), även fast jag inte har så många läsare... Men jag hoppas att jag får mer :D

/ellen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0