Äntligen fredag! :D

Japp, äntligen var de fredag. Detta har väl varit en ganska vanlig fredag, helt OK. Vi började med matte, där vi gick igenom svaren till provet vi gjorde typ förra veckan. Sen blev det spanska, där vi läste inför provet som kommer på torsdag :S OH NO! jaja, får väl läsa på ordentligt. Efter det hade vi biologi, lärorik som vanligt. Jag fick rreda på att Kalle hade drömt om mig och att han ville sätta ett strykjärn mot min rumpa eller något... Iallafall enligt Niclas xD
Sedan åt vi och bla bla bla. Svenska, Fredrik höll på att skrika om sitt sudd -.- Sen var det So där vi kolla på en film om FN och efter det var det dax att gå hem. Man ska inte klaga :)

Julia visa mig en sån sjuk sak igår som inte jag kan slute tänka på. Vi satt på en bänk i skolan och prata om något (kommer intet ihåg vad), när hon sa: "Det är precis som 'Benke köper ludd på ica maxi'" Och jag bah: "Va?!... Ludd?...Benke?.... Ludd?!" xD Jah, och så förklarade hon att om man skriver det i ett sms med T9, så blir det något annat. Och jag fortfarande: "va?!" Och så visade hon: "Adolf köper jude på ica nazi" xD Oj vad jag skratta. Inte för att det är så roligt x)

Men vet du vad, nu orkar inte jag skriva mer. Har inget mer att skriva heller för den delen.

Ha en trevlig helg / elleN pelleN som inte gillar fjälleN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0