090405


Jag, Julia och Linnea sitter på en parkbänk och är oss själva :)
Bild från
Julia.



Gårdagen blev jättelyckad. Jag hade jätteroligt, och det tror jag allt att Julia, Linnea och Niklas hade också! ;D Haha, vi är så lyckade alltså!
När Niklad hade gått iväg till musikalen, så skulle jag, Julia och Linnea poppa popcorn i hans kök. Och vi stoppade in popcornen i micron som man brukar, och efter nån minut luktade det riktigt gott, så som det brukar göra. Men så märkte jag att det rykte väldigt mycket ur micron, och frågade Julia och Linnea : "Ska det verkligen ryka ur micron?" Och Julia tittade på micron och ropade sen på Niklas bror Anders: "Anders, det ryker ur micron. Ska det göra det?" Haha! Vi öppnade micron och hela köket fylldes av rök xD Vi öppnade fönstret och satte på fläkten, men inte tillräckligt fort, för brandlarmet gick igång. Så jag fick hämta en pall och ta ner det oerhört högt tjutande brandlarmet och försökte komma på hur man skulle få av det. Haha, det gick inte särskilt bra... Men efter en stunds ryckande och slitande i brandlarmet, så la det av. Jag vet inte om det var för något jag gjorde eller om det la av själv, men det sluta iallafall tjuta. Men vi fick alltså inga popcorn...

Sen gick jag, Julia och Linnea till östrabo och satte oss utanför och käka Ben&Jerry's glass :P Mumsfilibabba! Så klockan 7 började föreställningen. Och den var SÅÅÅ mycket bättre idag än i tisdags! SÅ MYCKET BÄTTRE! Efteråt träffade jag Lotta litegrann också, så fick jag iallafall sagt till henne att hon var jätteduktig och att musikalen var jättebra :) Sen smög jag och Julia upp till logena, och kolla när alla bytade om xD Haha, nä det gjorde vi inte. Eller, jo vi gjorde ju det, men inte för att kolla på när dom byta om utan för att Julia skulle få ett kort tillsammans med sin nya idol ifrån musikalen: Han som spela Wolf. Hon tog tag i han när han höll på att ta på sig sin tröja, och bah: "Ursäkta, jag tycker att du är SÅ cool! Jag jag få en bild med dig?" Han såg lite chockad ut och skratta typ, men hon fick iallafall sin idolbild :)

Efter alltihop blev det först hem till Niklas, sen till McDonalds, och sen hem till Niklas igen. Där spela vi kort, och skratta så vi grät! Jävla Julia och hennes ryska brytning! xD
Vid 1 åkte jag och Julia hem till henne, och sov där. Fast vi somna inte förens typ halv 4. Och vakna 9.. TRÖTT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0