Tjejkväll

Nu ska jag alldeles strax dra bort till ica :) Har lovat Julia att iallafall köpa en Fanta Exotic, för jag vet inte hur många gånger hon har sagt att Linda vill ha det ;) Får väl bli lite påskmust också, eftersom att det faktiskt snart är påskafton. Imorron är det ju redan skärtorsdag! :O

Min "sega chokladrutor blev föresten jättegoda :) Och nu mår jag illa xD Men det är sånt man får leva med. Julia har ändå sagt att vi inte ska komma dit hungriga, det blir inte mat förens kl 7.

Och, juste, det verkar som att jag ska på drillkurs i augusti! :D Låter jättekul tycker jag, att få lära sig nya saker kan vara riktigt skoj (om man fattar hur man ska göra..)






Ha nu en trevlig onsdagskväll allihopa! :D

Kommentarer
Postat av: madde

åhh, ser jättemumsigt ut ! (:

2009-04-09 @ 09:29:15
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0