HTC Wildfire

Jag och pappa åkte ut till Elgiganten idag för att fråga om min mobil hade kommit ännu. Det hade den inte :( Alla andra färger av samma modell hade kommit in, men inte min röda :( Så nu står jag emellan att vänta till slutet av nästa vecka på att den röda ska komma in, eller ta en "mocca" istället. Egentligen spelar ju inte färg någon större roll, så det lutar mest åt att ta den mocca-färgade. Hoppas bara att det funkar att byta så, men han i affären erbjöd mig den mocca-färgade så jag antar att det funkar :)




Red vs. Mocca...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

mocca-mobilen är ju stört snygg Ellen, verkligen - ta den!

2010-08-20 @ 20:29:29
URL: http://madeleinelojanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0