Regn, Rain, Lluvia, Sade eller varför inte дождь?

Det spöregnar ute, och innan två måste jag vara borta på Hovhult hos min mormor och morfar, för då är det mat ^^ Mamma och Pappa är redan där för dom grejar med deras hus eller något sånt. Jag föredrog att sova istället för att dra dit. Men klockan 2 måste jag vara där, för äta bör man annars dör man. I och för sig så, äta gör man ändå dör man... Men det hör inte till saken just nu.

Snälla vädergud, om du nu finns, låt regnet få ett uppehåll på ungefär 20 minuter så jag kan ta mig torr bort till mormor! SNÄÄÄÄÄÄLLA!!!


I torsdags var vi och kollade på våran lägenhet (som inte finns eftersom att dem inte börjat bygga på våran våning ännu). Bilden är tagen från fjärde våningen, vilket är våningen under oss, från samma vinkel som våran lägenhet kommer ligga i. Åh, det ska bli så roligt att flytta! :D

Kommentarer
Postat av: Tsukii

sv: hehe jag har faktiskt skrivit ett litet inlägg om det som du kan läsa här: http://tsukii.se/2009/october/ogoncreme-1.html#comment



:D

2010-06-19 @ 19:41:00
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0