8 filmer på 3 dagar

Fortfarande sjuk, fortfarande klen, fortfarande sängliggande. Hela dagen har spenderats med filmer och min stickning i händerna. Har kännt mig hel-svensson då jag bara kollat på svenska filmer också! Började redan igår kväll då jag såg på "Prinsessa", och idag har jag sett "I taket lyser stjärnorna", "Bombay Dreams" & "Så som i himmelen". Mysigt!
Igår blev det också en hel del filmer, Lejonkungen som jag berättade om igår, och sedan hela 3 stycken "Bring it on"-filmer! Inte illa pinkat för en liten fjant som jag! ;)
Även i onsdags såg jag två filmer, "Remember the Titans" såg alla tvåor i skolan, eftersom att vi hade en demokrati-dag. Snyft alltså! En sorglig film kompinerat med förkylning är inte OK! Tårarna bara strömma kändes det som. Sedan på eftermiddagen/kvällen gick jag, Emma, Mimmi och Mimmis pojkvän Markus och åt Thaimat och gick på bio och kollade på Toy Story 3 3D. Underbar film! Även där böla jag som en liten barnunge!
(Har även gråtit till alla filmer jag sett idag...)

Så det har blivit en del filmtittande under dessa tre dagarna, men det är ju en av fördelarna med att vara sjuk. Det är ju det enda man orkar göra! ;)


Jag och Emma var grymt coola i våra 3D-glasögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0