Nya skor, lalalalala....

Har precis kommit hem ifrån Överby, där man shoppat loss i några timmar. Det är så kul att shoppa när man har med sig föräldrarna/plånboken ;P

Kolla in mina nya skor:



149 :- på skopunkten :D Yeay. Fast jag blir jättelång i dom! Jag är typ 1,75 m utan skor på, så... Men skitsamma. Dom är snygga, och man får SÅÅ snygga ben i högklackat.

Jag ska se på tv nu, Vänner ;) Men ha de allihopa! :D

/ellen :)


2 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
7 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON! (BARA EN VECKA!)

Kommentarer
Postat av: Julia

SNygga !

2008-12-17 @ 21:07:57
URL: http://jselstad.blogg.se/
Postat av: Anonym

Galet snygga skor :O :D!

2008-12-19 @ 12:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0