Ny look!

Hej alla mina trogna läsare(?) , ni kanske märker att jag gjort om lite här på min blogg.

Jag hade inte så mycket att göra så jag bestämde mig för att ge mig på att fixa en sån där header eller vad det heter. Alltså en bild högst upp på bloggen. Men det var ju inte de lättaste kan jag ju säga... Inte lätt alls faktiskt. Men det gick tillslut och jag blev riktigt nöjd! :D Så, vad tycks?

Som ni kanske märker på bilderna uppe i headern så har jag fått glasögon. Var och hämtade dom idag, och är fortfarande SÅ HIMLA ovan! Det känns lite konstigt, men jag vänjer mig nog. De måste jag göra, eftersom jag alltid måste ha på mig glasögonen. Men jag trivs med att vara nörd! :D Det är riktigt trevligt faktiskt.

Jag tänkte att jag inte skulle skriva så himla mycket idag, eftersom att jag tycker att jag själv skrivit lite för mycket i några av dom andra, så det får väl bli ett hej då här. :)

Hade bra, och glöm inte fars dag imorron ;D / elleN

Kommentarer
Postat av: Julia<6

min älskade lärling. ja ska visa dej hur man blir en äkta nörd. de kommer bli smärtsamt och du kommer få höra saker som kommer få dej att skrika. men ja gör det bara för att hjälpa dej :D

2008-11-09 @ 11:23:45
Postat av: Julia<6

undra hur folk kommer reagera på dina brillor :P

2008-11-09 @ 14:08:05
URL: http://me-fucking-dina.blogspot.com/
Postat av: Janina

Vad snygg du är i glasögon :D Dom var verkligen jättefina! Jag håller också på att spana in ett par nya nu (a)!!

2008-11-10 @ 21:44:49
Postat av: Janina

Vad snygg du är i glasögon :D! Jag håller också på att spana in ett par nya! Dina var döfräcka ;)

2008-11-10 @ 21:47:45
Postat av: Brita o Martin

Fy tusan vad snygga glasögon.

Syn att du behöver dom men tur att de finns.

Hoppas vi ses snart så jag får se dig "live".



Brita

2008-11-12 @ 09:17:11
Postat av: Agneta mamman

Du är sötast av alla!

2008-11-12 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0