Tjolahopp! :D

Hej svej!
Jag har visst inte kommit in i det dära att skriva på min blogg ännu... men men, en veckas mellanrum är ju inte SÅ mycket, och föresten har jag ju inte direkt många läsare x)
Iaf... denna vecka i skolan har faktiskt varit oerhört skön. Halva klassen har varit på prao. Inget illa menat till den halvan som var borta, men det var så himlans skönt med bara typ 15 st i klassen. Vissa lektioner var till och med helt knäpptysta :O
Men nästa vecka är det jag och andra halvan av klassen som går på prao. Siba here I come! Ska nog bli kul... Då är det andra halvan som nästa fredag får säga att det var skönt utan oss ;D

Fast dumma Julia har vart sjuk typ hela veckan (hon var bara i skolan i måndags), så hon har missat den här härliga veckan! Fy skäms på henne, dåligt planerat därva!!
Men det har allt vart kul i skolan utan henne också, var med Hanna istället. :)
Juste, jag och Hanna har bestämmt att vi ska vara med i luciatåget också xD Nu ska alla få höra min fina röst! x]
Kanske ska sjunga solo .... JA! va kul! :D eller... inte.... nä... :/
Vi kanske hinner ångra oss innan december, vem vet. Men vi har iaf skrivit upp oss på en lista nu... så vi får se hur det blir med det.

Och på tal om ingenting, jag har blivit helt fast för ett sånt där onlinespel. Man ska göra pizzor och jag har suttit framför datan och spelat varenda kväll hela veckan. :S Är på level 15 nu xD



Värsta stolt!

Hehe, wow, den första bilden jag lägger upp på bloggen som inte är en egobild. Framsteg!! :D

Men nu ska jag fortsätta spela mitt lilla pizzaspel (mmhm, jag blev helt plötsligt sugen på pizza),
C U x) // ellen-pellen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0