Hemma

Nu är jag hemma igen!
Mora har varit roligt, jättetrevligt att träffa Madde och Johanna igen. Vi bodde i Johannas farmor & farfars stuga i Gesunda, precis vid vattnet (siljan).
Vi har umgåtts, varit på Dalhalla och sett på "trollflöjten", vilket var jättebra! Sen var vi i Nusnäs och jag fick målat mig en egen dalahäst :D
Och för er som känner mig kommer säkert tappa hakorna nu, men jag har cyklat! För er som inte känner mig så bra så kan jag berätta för er att jag hatar att cykla! Verkligen hatar! Och visst var det härligt att det gick fortare än att gå, men jag föredrar fortfarande att gå...

Har även fått med mig ett 20-tal myggbett hem, men jag klagar inte! Okej, jag klagar väl lite då, eftersom att dom kliar som tusan!

Orkar inte lägga upp bilder nu, gör det när jag orkar lägga in dom ifrån kameran. Nu ska jag läsa igenom alla inlägg på bloglovin (vilket är runt 200 nu) och sedan spela lite sims :D

Kommentarer
Postat av: Frida<3

hihihihihi ELLEN CYKLADE :D

2009-08-15 @ 01:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0