Nu drar jag!

Nu har jag packat, inte allt, men det allra sista tar jag till morran. Alla kläder är iallafall nerpackade och jag har sprutat "anti-lukt-sprej" i mina kära tygskor. Jag är beredd för äventyr.
Även fast  jag planerat vad det är jag ska ha med mig så känns det som att det är något jag glömt... Jag har underkläder så det räcker, kläder så det räcker alla dagar, pjamasen packar jag imorron, smink imorron, plattång imorron... Handdukar och bikini är med. Någon som kommer på något? :S

Nu bänkar jag mig i soffan och ska smörja in mina nyrakkade ben, och sedan måla naglarna. Tror inte att jag hinner gå in och skriva något imorgon, så jag får helt enkelt säga hej då här och nu!

Kommer hem på onsdag, så jag skriver kanske på torsdag! Bye bye!

Ps. ni som har mitt mobilnummer: Jag har gratis sms till alla, så ni kan mer än gärna bomba mig med sms imorgon och på onsdag, för jag ska åka tåg i typ 8½ timme... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0