Övningskörnigning som gäller här näst

Idag har jag och pappa varit på Falcks körskola och varit på en handledarkurs. Mellan 9 och halv 1 ungefär, blev väl tillochmed lite längre.
Men jag tyckte faktiskt att det var roligt. Han som höll kursen var riktigt underhållande må jag säga! :D Så nu är jag nästan redo att sätta mig framför ratten och köra.  Fast inte riktigt än, för vi har inte betalat ännu. Jag ska göra det nån gång när jag har håltimma eftersom att körskolan ligger på andra våningen i mitt skolhus. Sen måste man prova synen också, så det får jag göra någon gång nu i veckan.

Men som sagt var, annars är jag redo för ett liv bakom ratten. Men är världen redo för mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0