Kamera-testarn

God kväll!

Har suttit här ett tag och legt med min kamera. Jag vill så gärna lära mig att ta fina bilder med den, och det gör man ju såklart genom att testa sig fram ;) Fast jag har faktiskt anmält mig till en kurs om min kamera som kommer vara i januari, där jag får lära mig hur jag kan använda kameran. Riktigt bra, för jag får gå på den gratis, för den följde lixom med kameran, och gratis är gott! :D

Skolan har varit seg (som vanligt), fast det kännd som att jag har skrattat mycket idag. Iallafall jag och Annah, när vi efter skolan gick lite på stan. Jag handlade julklappar till mamma, pappa och Julia :P Sen gick vi in på Willy's (som var knökat!) och köpte drickka och godis. Men Annah ställde sig i den långa kön, och jag orkade inte vänta på henne utanför så jag åkte hem ^^ Vad elak jag låtar! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0