Skeva Ellen

GLAD FÖRSTA DECEMBER!

Tja, eller något sånt där...
Väldigt lugn och härlig dag har jag haft. Har bara haft en halv lektion! Efter en halv lektion naturkundkap så gick jag och Emma H till ett cafe och träffa Julia och hennes kompis. Sen drog jag och Emma till donken och käka. Klockan tolv skulle hon klippa sig, så jag satt och kollade på när hennes hår flög åt alla håll och kanter. Efteråt var det 1½ timma kvar till hennes buss skulle gå, så vi satte oss på Espresso House och fika. Sen var jag tvungen att köpa deo och torrschampoo på Kicks, så det gjorde jag.

Trevlig dag va? ;)


Kolla vad skevt mitt vänstra öga såg ut i morse när jag vakna! Jag kunde inte öppna det lika mycket som mitt högra öga! Det kändes inte svullet eller något, det bara var så.
Så började jag tänka: Brukar det se ut såhär? Brukar jag vara såhär SKEV???
Hoppas inte det!Och varför skulle jag märka det först NU?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0