Är hemma hos Julia :)

Just nu sitter jag hemma hos julia i ennes säng och kollar på körslaget. Heja Uddevalla! Äen fast dom suger...

Idag har vi, Linn, Markus och Simon varit på Torp och shoppat. Köpte en mascara och en jättefin kofta <3 Men efter att ha gått runt på Torp ett par timmar åkte Linn vidare till Hamburgsunf, och Simon åkte hem till Gbg. Jag, Julia och Markus gick till Maxi och jag och Julia köpte glass. Ben&Jerry's <3 Sedan åkte vi till staden, och satte oss på McDonken :) Åt paj, mums! Sedan åkte jag och Julia hemåt, och sa adjökens till Markus.
Så nu sitter vi här, jag och Julia. Hon har irriterande hicka, SLUTA! xD

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0