Har bestämmt mig! :)

Jag har nu bestämmt mig för att klippa av mig håret än en gång :) Fast denna gången blir det någ det kortaste jag gjort, men det blir säkert snyggt. Jag vill ha lite Agyness Deyn inspererat, kort på sidorna och långt högst upp.

(Tänkte vara fiffig och lägga upp en bild på Agyness Deyn's frisyr, men just nu verkar det inte funka att lägga upp bilder. *surar*)

Nu ska jag bara bestämma mig vart jag ska klippa mig. Har alltid svårt att bestämma mig för det!

Till dagens händelser då:
Lördagar för mig är lika med slappdag! Sitter fortfarande i pjamas (det är mysigt!) och gör ingenting. Jag har städat mina 5 lådor smink/smycke/hårgrejor-lådor i badrummet i några timmar, och blev nöjd med resultatet. Är det bara jag, eller är det någon annan som ocks tycker att det är SÅ kul att prova mammas gamla läppstift, och sånt? :P Jag tycker det är skitkul! Jag passar verkligen inte i läppstift, jag ser jättekonstig ut med stark färg på läpparna. Det kan gå om det starka färgerna är ljusa, typ chockrosa. Men det är inte så att jag planerar att gå utanför ytterdörren med knallrosa läppar någon gång. Aldrig livet!
Har iallafall slängt en hel del, sånt som jag aldrig använt.

Jag har även sökt in till gymnasiet idag. :D Och jag blev så förvånad nä jag loggade in med mitt lösen och det, för det stog att jag hade 230 poäng, men när jag räknade ihop mina egna betyg så fick jag det till 195. Men det var något med att dom räknat ihop mina 16 bästa betyg, och jag har bara 14! Jaja, det blev iallafall en glad överraskning :)
Det blev Medieprogrammet som förstahandsval, och Frisör som andra. Valde även skrederi och Design, och livsmedelsprogramet som 3:e och 4:e val. Men jag har hört att man inte behöver ha så mycket för att komma in på Media, så jag är ganska säker på att jag kommer in.
Iochförsig så har jag enda sedan jag var liten velat bli frisör (Helt plötsligt fick jag lite beslutsångest). Hmm... Aja, om jag får lust att byta har jag fram till klockan 24, 1 februari på mig. Jag får tänka på det...

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0