Blond, blondare, jag?

Sitter nu med fullt av hårfärg i håret. Vi får väl se om resultatet blir något bra. Det är första gången jag färgar håret alldelese själv, mamma brukar göra det på mig. Men nu när det är som det är, och jag verkligen behövde färga utväxten på mitt hår, så fick jag göra det själv.
Man var tvungen att färga bara utväxten först också och låta den färgen sitta i i 35 minuter, och sedan ta i resten och låta det vara i 10 minuter. Jag är alltså på mina sista 10 minuter nu, och ska när som helst dra ut i badrummet och skölja ur allt. Åh, nu börjar jag bli nervös, tänk om det inte blir bra? Tänk om det blir oranget? Eller kanske lila-aktigt?


Webcam, webcam, webcam! Färgen sitter i oc nu väntar jag bara på att minutrarna ska gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0