Den hemliga presenten

Sitter och kollar på Privileged, sen måste jag hinna duscha, och göra en prinsesstårta, och sedan diska en massa. Ställa in pajerna i kylskåpet får jag heller inte glömma...

Imorgon fyller jag som sagt år, och mamma och pappa har tjatat om en present som dom köpt till mig i månader nu! Dom säger att jag inte har sagt att jag vill ha den, men dom vet att jag vill ha den. OCH så var dom tvugna att beställa den. Och jag har inte kommit på en enda sak som det kan vara! Men till morgonen vet jag vad det är för något, haha! :)

Nä, jag funderar på om jag ska skita i sista 20 minuterna av programmet och hoppa in i duschen istället... Hmmm, jag får väl se.


Kommentarer
Postat av: victoria arvidsson

ellen. dt är en traktor. dina föräldrar ringde, jag fick inte säga nått. men du fråga ju så snällt .. :| xd

2009-07-12 @ 22:13:06
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com
Postat av: assi

Du ärtyp, ascool.

Älskar headern&hela designen!

Så livlig och blickfångande, verkligen.



Och tack förommentaren! Jag har ännu inte listat ut hur man svarar på dom..

2009-07-13 @ 19:36:05
URL: http://frigginfantastiiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0